გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ნატურალურ მაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებები
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი
|
ნინო ღონღაძე
|
სწავლების საფეხური
|
მეექვსე კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
კლასში ცხრა მოსწავლეა კლასში არ არის ინკლუზიური მოსწავლე
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
ნატურალურ მაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებების შესწავლა.
თემის შესწავლის შემდეგ მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ:
-ერთი და იგივე რიცხვის ნამრავლის ხარისხის სახით ჩაწერა;
-ტოლფუძიანი ხარისხების გამრავლება;
-ტოლფუძიანი ხარისხების გაყოფა;
-ნამრავლისა და განაყოფის სტანდარტული ფორმით ჩაწერა.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოცემული თემის შესასწავლად წინასწარი პირობა არის: გავიხსენოთ როგორ
ხდება ერთი და იგივე რიცხვების ნამრავლის ხარისხის სახით ჩაწერა'
|
|
|
სასწაულო მასალა და ტექსტური რესურსები
|
სახელმძღვანელოები, რვეულები, საწერი კალამი, ცარცი, დაფა.
|
გაკვეტილის მსვლელობა საკლასო მენეჯმენტი
|
წინა პირობის გავლის შემდეგ გადავდივართ ზოგადად გაკვეთილის ახსნაზე,ახსნის პროცესში მოსწავლეებს
ვამუშავებ ჯგუფებში ვახსნევინებ შესაბამის მაგალითებს
ამ გზით მოსწავლეები ნელ-ნელა თვითონ მიდიან საბოლო ფორმულამდე. (15-წთ)
ამ ფორმულების მიღების შემდეგ მოსწავლეები თვითონ ჩამოაყალიბებენ ტოლფუძიანი
ხარისხების გამრავლებისა და გაყოფის წესებს.
(3-წთ)
მიღებული ცოდნის განსამტკიცებლად ვმუშაობთ სახელმძღვანელოში არსებულ
სავარჯიშოების ამოხსნახე (25-წთ)
გაკვეთილის ბოლოს ვაძლევ საშინაო დავალებას და ვახდენ მოსწავლეთა შეფასებას
ათ ბალიანი სისტემით (2-წთ)
|
|
|
Sunday, December 15, 2013
ნატურალურ მაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებები
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment